Yesterday....

Ja det blev inte som jag hade tänkt mig.. jag åkt in tillstan with "da car" musiken på högsta scrolle:P (sååå coolt..eller nej...men underbart skönt:). Vi gick o satte oss på "muggen"..cafét´s namn va alltså muggen. Där införskaffa jag en investering till magen.. nämnligen...

en warm macka med kalkon, avokado o baisilika creme m.m....såå mumma..sen blev det en mummig latte och en sliskig italienare med diverse raggnings sound"effects" där bakom malins rygg..

Sen blev vi llite sugna på wiiiiin (vin alltså) så hem och slängde på oss lite mascara för att sen rulla vidare

mina o malin´s ben..va bara tvungen;)

On the t-bana
Så vi drog till Josephina..va framme runt halv tolv, föra att ta några glas vin sista timmarna, så picture perfekt det där stället, riktiga palmer,hav,sand,stooora soffor, vattenpipor,bartendrar i vitt, massa färgglade lampor och människor.
Vi träffade lite trevliga människor där så vi fick i oss några shots också....öööö

Sen skulle vi hem...japps!..men..ääääää:-nej nej det blev ändrade  planer..vi gick över djurgårdsbron innan tummen kom fram...-ja hitch hike tummen asså..liftas till stureplan skulle det och det gjorde vi..och anlände några minuter senare på "Soap bar"..Där befann vi oss mellan 01-03.30... Det blev fler drinkar, trevligt umgänge med kändisar (insåg jag idag..öö), roliga amerikanare, sthlmare,och london-bor. Det va skit kul. Och ännu en dag har "ett glas vin" meningen gjort klart för sig att det finns ingen som någonsin "gör" ett glas vin..


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0