Är du sjuk- Få en..Svamp inhalator-jiippiie!.............


SÅ dealen med  det här är...
Fredrik är sjuk, han va hos doktorn flera ggr får massa mediciner, o hostmedicin med morfin,antibiotika o allt annat som går att få utsktivet typ.
Men han blev inte bättre så han gick dit igen. Denna gången fick han bara en sak,ta en massa tester för att sen få en "svamp inhalator". Även kallas för pulmicort som han ska inandas 2ggr om dagen. Men Doktorn sa; - Ja men det e ju såhär att du kan få svamp i munnen av det här, men sköljer du munnen efter varje gång så är det nog lugnt..
Men hallå-lugnt??Varför i "hundans" kan man ens få en medicin som kan framkalla en annan å-komma??



E det bara jag som tycker det här är väääldigt konstigt eller? Ska man sen då efter man kanske äntligen blivit frisk gå runt med svamp i munnen, som man då också måste få tabletter och för att bli av med det med. Nej jag vet inte men i min värld låter det helt knas!!

- Å jag vill inte ha en svamp till pojkvän (även om jag vill han ska bli frisk) -
Är det så konstigt-Nej!

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0