Årets första...

Ja jag veeet...update sent idag.!.. men jag har soooolat utomhus för första gången detta året.
Grymt hett ,så grymt att jag fick gå in igen, pallade inte trycket..men sakta men säkert ska den komma
...Den där chokladbolls färgen som gör att rynkorna kommer komma fram tidigare..men ändå vill vi alla bli bruna..konstigt men sant, fast vi egentligen kanske borde dra på oss en slöja och täcka det fina ansikte vi fått så länge vi får ha det rynkfritt. Men jag ska inte säga ett skvatt jag e minst lika engagerad till att likna en chokladglass innan midsommar som er alla andra så... :) ..så såhär brun, eller vit är jag nu..

Min kväll idag har jag spenderat med dammsugaren, vi umgås ofta nu, jag o den- min hund borde konvertera till nakenhund snart kan man tycka men ack Nej. Han måste ju odla hår lika mycket som en annan är tunnhårig. Men men...Jag va faktisk så illa tvungen ändå för jag o malin va ute o "pallade" massa....eeehh...ja vad heter dom nu..va fan nu har jag helt glömt bort vad de heter..öö...-ja just det Syrener!! hahaha ..japps..o då pratar vi inte lite syrener det blev ett stort hål i ett träd för vi norpat massa...så vi hade en toppad ikea kasse när vi kom hemigår, så  vi hade blad,löv,säkert massa småkryp också på hela köksgolvet igrå, så jag hade allt inte så mycket val. Men guuuuuuud vad underbart det luktar på våra 100 kvm...vidunderligt underbart, blir ju glad bara man kommer innanföra dörren..sommar!
Fotade några av de miljoner blommor vi fick upp (va ju inte miljoner såklart men de finns överallt!!-mumma!!)



Nu måste jag fixa till mig, ska ut och umgås med min pojkvän om en timme...vet dock inte vad vi ska göra..kanske vore smart att komma på något först..ni kanske har några förslag??? (mysiga, roliga, min kreativitet stänga av efter 19.00 ibland har jag insett..illa men sant)

Å Imorgon kommer min älskade "mammi" hit!!! ♥Ska bli mys även om jag ska på avslutningsfest imorgon
Vi hörs imorgon mina solstrålar!!!....ha underbar sommarkväll !! Puss Tanni

Kommentera Här!
Postat av: jag igen, tjejen som läser.

visst luktar syrener underbart, dock är de tråkiga att de brukar hänga efter ett tag om man inte ger dom riktigt varmtvatten och "täljer" längst ner på skaftet, ett tips. Det verkar som du har en underbar lägenhet, hade varit kul att få se mer bilder på den. :)

2009-06-01 @ 08:07:46
Postat av: tanja

hej igen!!jasså e det varmtvatten man ska ge..kanske därför de hänger lite redan då..jag har spolat på med kalltvatten ju:)jaja då vet man til nästa gång!tack för tippset!självklart-ska försöka ta lite fler bilder då!älskar ju inredning men när man e fattig student får man ju försöka göra det bästa av det man har iaf:)

2009-06-01 @ 14:00:25
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0