Audition Dag


SÅ jag va ju på min avslutningsfest igår..blev lite väl sent, kom hem runt kl.  03.00 och jag skulle på audition kl.14.00. Så det är inget jag kommer göra om igen, någonsin- dricka dagen innan audition e inget jag rekomenderar nu när jag testat.

Skulle klart flacha upp min outfit med men mina ultra glittriga shoes (se bild under) som jag aldrig haft innan vilket innebär att de fick följa med rundan på stan mest ihållandes i handen. Illa men sant, men även om det kanske ser lite märkligt ut, och frågorna blev ju rätt många men alltså gud vilken sommarkänsla jag fick under fötterna så fort de åkte av. Grymt härligt!
Men ont hade jag idag när jag vaknade, och det e ju inte så att man har ett par extra fötter i garderoben att hoppa i bara för man har ont i de andra och ma ska på audition, men men ...jag överlevde även om det gick låååångt "söderut" dvs käpprätt åt HELVETE!  Va  bakis, svettades som en gris, fummlade runder och mitt minne va som en guldfisk- (sådär glömmer att den redan simmat ett varv i glasskålen såfort den kommit runt ett varv-ja sååå illa va det)-helt jävla underbart hemskt, men det gör mig inte så mycket det va nog det enda jag någonsin gjort utan att vara döds seriöst inställd på att det måste gå utmärkt, och det måst man väl få unna sig en gång i livet.
Så well well nu vet ni det :)

Va visst flera som det gick söderåt för igår på vår fest--ska inte nämna några namn men vissa ska va glada att de lever idag och inte frusit ihjäl under natta :)Så picture´s PICTURE`S coming up coming up!
Skorna för kvällen

Malin snodde åt sig kameran..så nej jag vet inte vad jag sysslar med här..öö

En äkta Paparatzi bild -by Malin

Muffins testet- Vad tänker du på när du hör muffins??
Sussie goes;

Alex goes:

Malin goes;

Sen ha vi ju "stjärnan" för kvällen ...*host* tänker inte säga mer än så..

Detta va kvällen i all ära genom miga ögon :) ... Så jag kan ju bara säga "FESTLIGT" WOOOOOOHHHOOOOOOO!!!
SKÅÅÅÅL! / TJ

Kommentera Här!
Postat av: Jacob

ooh ja gillar skorna..! ;P

2009-05-31 @ 00:16:07
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: tanja

jag meeed!!har de klart i guld också;) hahahh..men man gillar de mindre dagen efter..lovar-du kan ju få testa själv o se :P..

2009-05-31 @ 15:29:36
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0