Bad hair day?

Nu imorse när jag vaknade tittade jag mig spegeln-va det här va det första jag såg!!...HAHAHAH hahaha!!
Bad hair day eller bara en "den där mary look", ja snyggt eller inte kan ju diskuteras men mitt ansiktsuttryck gick ju på två röda från trött till förvånand och till fullt  ASGRARV..hhaha..!
Detta kanska inte är den första bilden man tänker, åhh va bra den ska jag lägga upp på min blogg :) Men fan man måste väl bjuda lite på sig själv och gjorde den min morgon lite roligare, kanske den gör er det också!Man kan ju faktiskt inte se ut somm en porslin docka hela tiden, man har ju faktiskt sina männskliga moments också på dygnet. 
Och speciellt nu när man har en hel del läsare så hur kul e det att bara se poserande bilder där man fixat alla hårstrå som finns på huvudet och med mona-lisas besvärande leénde- som det är i vissa andra bloggar. Nej inte i min iallafall!
Time to Rebel to brake the spell!
 

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0