Blogg Rekord!

Tjillivippen!!!!  Ville bara passa på att säga HEEEJ till ALLA nya läsare!! Bloggen har gått upp otroligt mycket varje dag de senast två veckorna med nytt folk som läser varje dag. Å bara idag utökat med 36 stycken unika!! SKitkul juhe:) .
 !!!!!!!!Keep it up friend´s!!!!!!!!!!!
Men när ni nu är så många våga gärna kommentera,eller bara skriva något i kommentar´s länken under inläggen vilken skit som helst är välkommet, nödvändigt eller ej struntar jag i- anonymt eller inte spelar ingen roll men..!! SKRIV NÅGOT :)!! Jag hoppas ni fortsätter komma tillbaka och jag Hoppas NI gillar den!!
Ge gärna något förslag på något ni hade tyckt varit kul om jag skrev om eller om så bara en smiley.
Puss Tjing på er ♥ - Tanja



Kommentera Här!
Postat av: malin

tjillivippen!!!

2009-05-28 @ 00:53:11
Postat av: tanja

titta så lätt det funkar..:)

2009-05-28 @ 12:24:22
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: tanja

give me moore..give me mooore.. !! :)

2009-05-28 @ 12:25:09
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0