Det bor ju många turkar i Tyskland

Idag har varit sååå segt, har inte gjort något vettigt, varit inne en vända i stan med Fredrik i ca 30min för att sen åka hem och återuppta normalläge- soffläge- sen åkte han till jobbet..ingen QT idag heller..börjar bli mer o mer sällan känns det som.. pust..
Jag gick och handlade i vår "såååå" billiga affär med..blev endast 462kr för en och en halv matkasse..värsta rånet alltså,sjukt, men men jag fick iaf tillagat en tackopaj, som blev väldigt ståtlig och flottig..mumma :)
Va ju dock så smart så jag tryckte i mig tre mackor innan jag började göra den så när den väl va klar va jag så mätt så den står fortfarande o-smakad i ugnen..jaja det blev ju gjort iaf..

Nu kollar jag på Melodifestivalen, som alla andra svenskar i detta landet gör just nu antagligen..fattar dock inte mig på programledarna verkar ju helt bakom flötet..men ryssar..ja jag vet  inte men de kanske föds så..vissa på flötet och vissa under...hmmm.--Å sen våra kommentatorer...ööö... Ex- när tyskland gav Turkiet 12 poäng,så kläckte de som svar ; -"det bor ju många turkar i Tyskland"...o när en väldigt osexig och hårig kille dök upp i rutan som skulle ge poäng så säger vår komentator-"oj..GRRRrrrr" ... " å han va välkammad..."host" till en annan.....ja menar hallå..kul att man får va lite ironisk på SVT nuförtiden, men sådär..hmmm..vet inte om det känns så rätt o säga så i tv om folk..börjar ju likna kommentarerna F. Herngren spottar ur sig i Wipeout programmet...ajja..bara en onödig reflektion..men det bara kom.

Norge leder ju verkligen sådär överdrivet nu så det känns inte så spännande att kolla, för det e ju inte som så att det kan gå hur som helst nu...men det e ju heller inte så att jag har något vettigare att göra heller, så jag sitter väl o sitter här, tills jag blir så trött så jag knappt orkar ta mig ut med hunden, känner det är nära nu..

Å jag saknar min pojke..vill ha QT♥      :(                

Nej nu vann Norge-SURPRISE!!!!!Så nu ska jag gå ut med hunden sen hoppa i bingen tror jag. Natti
Ha det mys Puss Kram /Tanni




Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0