Bara En månad kvar...


SNART!!
Sen kommer hon äntligen hem från "slöj" landet :) !!Saknar dig så in i h*****tes mycket, va över ett år sen vi träffades sist nu och det känns ända in i kistan, så nedräkningen har börjat..it´s time too tango!!Kommer leva på de få dagarna du e hemma i ett år till om det krävs..men förhoppningsvis slipper jag våndas så länge tills nästa gång igen. Fattar dock inte hur man ska hinna ta igen ett år på så få dagar innan du åker igen, men försöka ska jag iaf:)..
Saknar dig kusse lusse..det e ju trors allt bara du som har fått studdsa på sin studsmatta :)..
♥jag wäääääntar!!..♥

 
åååhh förrsten en bild på min ståtliga tacko paj från igår..satan va goooood!!-en stolt! "T :)





Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0