Picture´s till "det senaste" i mitt förra inlägg

                                                                         
                                                                

                               Min älskade lill-muppis hund--- Loke--- a.k.a Kärlek

 

Övergången från "the darkside" till "the sunny side"
bild.1 Så ser jag ut idag (efter)
bild.2 Så såg jag ut tills igår (före)

hmmm...kan inte riktigt konstatera vilket som passar mig bäst...????
(allt detta för lite färg i ett hår)....
 Men när man går förbi spegeln o hoppar till varje gång man inte fattar vem det va som passerade i spegelbilden så inser man att ens hår är mer än något som bara finns där, visst det är dött och det sitter på ens huvud skulle många bara säga, men för mig är det kanske just "därför" att det är dött, och hänger där, som det är så känsligt, för där sitter alla ens gamla "döda" känslor, av vad som varit och hänt, därför betyder varje centimeter av mitt hår något, för det är en stor del av mig och vad som varit..

Är det då så konstigt att folk aldrig blir nöjda när det går till frisören?

Sen va det Fredrik-min man,min hane,min pojkvän,min kärlek,min sambo
(den lycko-osten kan gå under många namn)




Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0