Född trött??

När någon sover hela natten, somnar i soffan på dagen ,lägger sig i sängen sen och sover på dagen..Då kan man ju inte annat än undra, e man sjuk, e man uttråkad, eller e man bara född trött..har aldrig träffat någon människa i hela mitt liv som sover så mycket...eller är det jag som är tråkig, eller blir det så att man somnar bara för det finns en säng här nära tillhands att sova i och att det bara är just när man är trött som man "råkar" befinna sig hemma?
Ja jag vet inte, men man undrar ju, kan ju inte göra annat...Det enda positiva med detta e ju att det blir lite mys i soffan med mig först..men sen samtigt varför blir det inget annat, när man väl har en dag som man kan göra något tillsammans,själva..som enligt mig behövs,för att inte tråka ut varandra utan göra något ihop,mer än o ligga i soffan som man kan göra varje kväll..

Känner mig som en mamma son tjatar hela tiden, så jag vet inte, borde man sluta behöva be om lite QT och bara följa stigen, är ju rätt svårt det också när man isf kan se vart det skulle leda, ja frågorna man ställer sig blir många, men är det så konstigt när det finns så lite tid att kunna uppskatta...men när jag bara ser kärlek, är det rätt svårt att urskilja förnuftet som man kanske borde se..

Hur kommer det sig att göra en sån sak hade förändrat hela min vecka, mina tankar allt och inte den den andres..?
Jag vet inte men jag undrar...?????     / Tan


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0