Föreställning


Hemkommen från en underbart grym föreställning!!
Stolt...underbart..känslor..naket..ja allt.
Tog mååånga bilder men orkar inte lägga upp alla så är det någon som vill ta del av resten så just let me know .

Så nu ska jag ta orken till mig att åka en sväng till medborgarplatsen och ta ett glas vitt med Alex..
Tänker inte göra om gårdagens refräng igen iallafall det är ju en sak som är säker :)
så dit ska jag iallafall...
It´s a deal / XOXOXO Tanni





































                    

Så nu blir det impuls och dansföreställning för mig & Alex för hela slanten
Måste gå och tita och stötta min vänner.
Återkommer förhoppningsvis senare med lite bilder om jag fått till några bra

Make it work - Balettakademiens dansarutbildning åk 1 & 2

Se nästa generations dansare. Möt Dansarutbildningens årskurs 1&2 i verk av professionella koreografer som Val Suarez, Kerstin Abrahamsson, Jeanette Bolding, Sara Fonseca, Lottie Johansson, Anna Ståhl och Åsa N Åström. Dessutom får vi se några av studenternas - våra framtida koreografers - egna alster.

Stora scen

Over and out to dance in the night / "T



Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0