TV Intervju Avklarad!! Sååå - Antagen??

Japps...det hände...jag försov mig,lyckades snoooza klockan såååklart vad annars?? Vaknade försent,fick stressa,och bussen från slussen till gärdet va fett försenad + att vi gick 2km omväg i högklackat utan att hitta!!
Men kl.10.45 anlände vi på titan television (endast 45min sena...pinsamt?-nej då-*host*:) ....)
Min personliga assistent Malin följde med mig, som paraply bärare, hundförare, kaffehållare. Det e faktiskt någon lyx jag skulle kunna vänja mig vid :). Även om hon gjorde lite mer än så så va det ju underbart tacksamt från min sida även om humöret NU inte är det bästa i 08:a området...hmm...riktigt illa:)
Men Men nog om det, ska väl berätta lite om vad som hände när jag väl va framme där imorse.-....
Ja jag fick sätta mig ner i soffan i receptionen i ca minus 0.5 sek och andas ut innan hon kom och hämtade mig.
Så med andan fortfarande i halsen och LP-skivor under armhålorna blev jag inledd till ett rum där jag skulle fylla i ett kompendium på 5 sidor!! Och jag överdriver inte när jag säger att det va mellan 125-150 frågor jag skulle svara på med en mening typ på alla (o detta va bara frågor som egentligen kräver ca en halv A4 sida var, för att kunna svara på dom)

Men jag började "ratta" så fort jag kunde för jag hade ju ingen tid på mig heller knappt, så det va bara att sätta gasblåsan i röven och tuta och köra. Det va alla möjliga sorters frågor allt från- hur va din barndom? till- finns det något en kille kan göra som gör dig avtänd?...sjukt många personliga frågor om mina X, sjukdomar, framtid, om man gjort plastikoperationer,min personlighet, vänner, ja alla frågor man inte tror en utomstående person ska fråga första gången man möter dom..men men dom fick ju svar på tal iallafall.

Efter ca en kvart kom hon in igen med en videokamera som hon körde upp i "nyllett" "fejjan" på mig (ca 2dm avstånd, snyggt-ungefärligt det enda hon lär fått med är väl den slemmiga grejsen som hänger och dinglar där bak där inne i halsen)och denna intervju-video skulle då användas och visas för producenten (så det va ju för jävla tur jag inte åt någon fast föda till frukost då hade han väl sett det också i munnen).
Men jag babblade på så jag knappt han andas precis som jag befarade:) men jag förvarnade henne för det innan och då bara skrattade hon, så jag hoppas att hon hann med mellan paus och nytt stycke:)
Jag tänkte berätta lite vad jag svarade på de olika frågorna..men nu kommer jag fasen inte ihåg vad jag sa för nått längre..hmmm..

Det enda jag tydligt  svar jag minns att jag sa när hon frågade mig va på frågan om jag hade gjort någon plastikoperation.Då svarade jag ;
:- Nej , inte vad jag vet iallafall...hahah...så nej, jag är ju ingen Linda Rosing direkt (sa jag och lyfte ut tröjan och kollade mig mellan brösten..) - Då brast hon också ut i skratt..

Och jag kan meddela att hon fick samma typ av brutalt ärliga, tanklösa och humoristiska svar på resten av halvtimmen hon utförde sitt polisförhör. Sen va det äntligen klart. Förrutom några bilder hon tvunget skulle klicka av också.
Hon sa att de hör av sig inom två veckor om man kommer med, sen sa hon bara
:- Så ja, jag tror vi ringer..!

Så vem vet-inte jag:) Men ska hålla er uppdaterade- I promise- As soon as I know anything-Så vet ni först!
Nu e jag så sjukt trött och på dåligt humör faktiskt för allt flängande ööööverallt heela dagen. Så nu ligger jag här i min "hoodis tröja" som en klubbad säl, då pratar vi inte vänligt brännbol trä..minst aluminium säger jag bara om inte bedövningspil i arslet... Så trött att jag skulle bara vilja spy(men sen känns det ju faktiskt rätt onödigt att kvävas i sin egen spya,kan ju trots allt inte förflytta mig utan assistans. Men just det.!- hahahah -Jag kan ju alltid ringa Malin och be henne lyfta in mig på toaletten :P ..min egna lilla lyx limousine:).. HAHAHAH

Nej nu får "att" vara noog med detta oooooonödiga babblande om INGENTING ____KÄRLEK TILL ER♥!!!______

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0