Malin Mailn Malin



Sen finns det en mäniska som alltid lyssnar även o hon inte har så mycket val när jag väl sätter igång
Men tack för att du finns där för mig och som en del i mitt liv i dimma i cigg rök i promenader i tjaffs,i lycka
I ALLT

(eftersom jag aldrig försöker nämna namn "host", så en bild säger ju mer än tusen ord)

Nej nu blir det prommis med hunden,en cigg,en film sen e det timing för o "nassa" ihop sig
Hej o godnatt sverige vi syns igen imorgon
Kärlek / TJ

Kommentera Här!
Postat av: De e jag!

GAH! du e ju bara bäst. Alltid min som man säger solid rock. <3

2009-05-12 @ 21:42:11
Postat av: Tanja

hahaha:) japps det e re:) <3 XOXOXO

2009-05-12 @ 23:23:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0