Mobil - Blogga - Sucks!!

Precis slängt i mig lite spaghetti och köttfärs sås, och nu sitter jag här med datorn i knät och försöker lära mig mobil-blogga. Tyckte det kunde vara lämpligt för att få fler uppdates om dagen.
Men det SUck´s !! Det funkar inte..gjort ALLA inställningar och det tog ett bra tag men inlägget kommer inte in!! Lite irriterande, bortkastad tid.. måste va något fel på just min mobil operatör..för det e tydligen fler nu såg jag med samma operatör som jag,som inte får det att funka. jäkla bananer alltså!!

Så nu blir det o gå ut med hunden och leka dagis igen. Vet inte vart alla ungarna kommer ifrån alltså det börjar med en sen blir det fler och fler.
Så här såg det ut här om dagen!

Men E det inte konstigt att ha stalker´s på sin hund?? Känns som han är värst kändisen i vårat hood...sjukt märkligt. Så det e ju tur jag skaffat "ett spår" koppel på 15meter så alla ungarna får va med och hålla i kopplet, annars hade det väl blivit ett jäkla väsen. Men man kan ju konstatera att alla dagis borde skaffa sig en vovvs för sina utflykter så hade de stackars barnen sluppis de där vägarbets västarna, för då vet de ju exakt vart ungarna befinner sig- På militär rakt led bakom hållandes stenhårt i linan.

 Men jag förstår deras kärlek för han är ju heeelt underbart bäst, Allas våran Vovvs!
  / ....D
agis Tanja



Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0