Nattis dags kanske

NU har jag spenderat en hel dag på absolut ingenting. Suttit i soffan heeeela dagen, förrutom när jag lyxade till det och tog en dusch på 20 min...hmmm. Nej mitt liv har inte varit det händelserikaste livet i Sweden idag inte som ni hör
..Men jag har allt lyckats knapra i mig några kilon (känns det som) chillinötter och rökt några cigg här framför tv:n. Så effektivt förslappande så det blir brutalt hemskt...men men.

Jag är ledig imorgon också, så det ska bli spännande o se vad jag tar mig för då
( eller inte tar mig för).
Nej men ut med hunden ska jag ta mig för nu iaf..Känner hur alla chillissar bubblar i magen, inte bra, inte bra....
ja morgondagen..nje den får bli hur den vill...Nu måste jag hoppa i sängen och invänta att Fredrik kommer hem och väcker mig klockan sex när han kommer hem från jobbet...hmm... : /

!Godnatt Stockholm, Godnatt Sverige! Nu checkar jag ut..


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0