Roadtrip Uppsala

Så berättelsen om ingenting :)..Ja det blev en roadtrip Shlm- Uppsala(Knivsta)-Uppsala-Sthlm.
Vi hoppade in i Bmw.n lite så där halvt illamående lite halvt oroade över att hitta och började köra mot vårt mål- Uppsala där vi skulle byta vår bil med en kille som vi inte hade en aning om vart han befann sig och utan telefon nr
Men det struntade vi i så vi hoppade in i bilen och hoppades på det bästa..man måste väl chansa ibland:)
Å som tur va va malin med me kameran så vi inte missade något "vettigt" :)


Vi hittade fram, killen va där, o bilen också, så med tiotusen i fickan som överlämnades bytte vi bil och vi bytte upp oss från "snygg bil " till "Schteeeekare"..hahha..vi hade en bil som kändes som en  "limousin" och vi fick ett "vardagsrum"..
För att citera Malin- Tanja det är ju för fan en meter emellan oss :) O när hon insåg att det fanns en gömd stor navi /tv/cd/video i bilen så kom de små fingrarna snabbt fram och ville testa alla knappar och allt som gick..
som ett litet barn..haha

Efter vår ditfärd passade vi på att lyxa till det med en glass och en cigg..känna på friheten att veta att man kan dra vart man vill när man vill, kan det bli bättre?Nje inte i min värld iallafall.
Men sen gjorde vi testet hur kul kan man ha med en glass??
Svaret blev såhär----Malin fick allt till några fiiina bilder.. :) måste ju bjuda på sig själv..hahaha!!-klockrent-

Så när i väl tagit oss samman och tankat upp vår stridsvagn begav vi oss ut på vägen igen,
blev lite "kärringa körning" först,( bara lite, sådär så man håller på o slå huvudet i taket för man sitter för högt upp, armarna är böjda så mycket så man inte kan svänga en grad och ansikter är framför ratten och ända in i framrutan och med minen-"jag kan inte köra bil, jag kan köra på dig vilken minut som helst, jag stirrar hela tiden för blinkar jag kanske något händer, o bromsa för fan inte för jag hinner inte reagera så snabbt så då får du mig i röven "och om bilen framför tittar i backspegeln så tror de att man sitter i deras baksäte och de skriker rätt ut)
Men jag menar det e ju inte varje dag man kör med en 3meter bred bil som ser ut som ett hotell..lite scary, liiiite förvirrad..men vem hindrar det :)

Men det gick över så sen gick det snabbt, inte ens kameran hängde med på o fokusera skärpan..

Så vi satte i de bästa skivorna, skruvade upp volymen så vi inte hörde vad vi tänkte,
men sen när fan tänkte vi..
Vi skrek (sjöng) Malin shakade loss och hoppade runder i sätet och dansade som om hon vore i vardagsrummet,
håret flängde som om vi haft en cab och vi skrattade, jag vet inte åt vad men fan det kändes bra..såå jäävla bra!!!

Detta va berättelsen om ingenting...så
Puss o Tjing- Vi e väl inte alls Ding???? hahahah !!!/ Tan


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0