Så då var det dags igen...efter ett liiiitet uppehåll så köör vi igen



Så senaste fakta...


*Har skaffat hund  (Siberian Husky, han går även under namnet Loke)
*Har skaffat pojkvän som nu flyttat in  ( Han går även under namnet Fredrik)
*Slutar snart sista året på min dansskola  ( Det går under génre panik)
*Igår övergick jag från den mörka mystiska hårfärgen till och bli ytligt blond-utan på-inte innuti( Det kallas sommar är här)

men deet som inte föörändrats är att  jag kommer fortfarande skriva om allt onödigt,sånt man vill veta och sånt man inte vill veta, o sånt man inte bryr sig om att veta, vad jag tänker, hur jag mår, tycker, vad jag respekterar och vad jag älskar.

Meen som jag sagt förr..
Det finns många saker man tycker och tänker,
detta behöver inte betyda att det är rätt,
det är bara så Jag tänker just nu,
och alla har vi oilka uppfattningar,
 men just denna är Min
<3


XOXOXO/ " T



Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0