Tanja= Sveiges nya Skandal drottning?

JAG- Sveriges nya skandal drottning???
Imorse vaknade jag och hade några missade samtal. Ett visade sig vara från Titan Television-min första tanke va att :- Jaa det e väl bara någon telefon försäljare, men jag ringde upp för att vara på den säkra sidan.

En tjej svarade-hon sa;- Ja hej Tanja! Jag ringde dig här för ett par timmar sen. Jag sitter här med lite bilder och information om dig framför mig. (jag bara tänkte..hmm.jahaaa ööö). Sen sa hon:- Ja så min fråga till dig är om du skulle vilja vara med i en ny Tv-serie som ska spelas in på en exotisk plats utomlands under hela sommaren, som sen ska visas på alla de stora kanalerna?? (jag bara tänkte...say whaaaaat??skojjar hon med mig eller är det någon jag känner som cp:ar sig från jobb telefonen??)
Jag frågade hur hon fått infomation om mig, då sa hon bara :-Ja det får jag inte säga men vi har ett nätverk i "vår och din värld" som ibland tilldelar oss folk och på så sätt får vi reda på allt vi behöver om dom.
Tyckte det va lite freaky..hon visste fan att jag åkt konståkning sen jag va liten, stått på scen sen jag va liten, jobbat på cypern som dansare/artist, att jag varit med i musikvideo, dansat på cirkus i stockholm och gått modell och allt annat, även att jag kom från skåne, och att jag bodde i stockholm nu. (jag bara tänkte..oj shirt va e det här för inside maffia :-jag hoppas fan inte hon ser hur jag ser ut eller vad jag gör just nu...)
jag frågade igen:-Men är det ett program som man själv kan ansöka till genom internet eller tv eller nått? (tänkte det kanske e en kompis som anmält mig..hmmm..eller) Då sa hon bara:-Nej alltså det kan man inte nu kanske senare, men just  DU är en av dom som vi isådanfall väljer in själva-innan.Och den människan som rekomenderade dig sa bara. :- Hon ÄR grym underhållning! mer än så får jag inte säga..(hahahha!!!tänkte jag -fy fan vad jag måste va braaa!! :)

Så hon frågade igen om det lät intressant (får jag betalt ploppade upp i huvudet..hahah:)??)
Jag sa:- jo visst gör det väl det kanske..men äää...ja...eller..jo det gör det väl, fick jag tillslut fram.
Menar herregud jag hade ju inte ens hunnit få i mig mitt morgon kaffe och cigg och så får man ett sånt här samtal-vad kan man begära för bra svar då liksom...ack nej..
Men slutligen så ska jag dit imorgonbitti klockan 10.00 och babbla på om mig själv- Å vad jag kan jag göra bättre egentligen..e det något som alltid glappar e det väl min mun..men fan gud..hade ju varit skönt om man visste att de förstod min "danska" också..för det låter ju så för vissa sthlm:are när jag väl sätter igång.. Å "slowmo talk" det  e inget för mig då tror det säkert bara jag är efterbliven och borde vara med outsider´s istället.hahahah!

Men om man väl går vidare kan jag ju inte annat än undra- ska man då verkligen tacka ja? Eller kommer man då sluta med att vara sveriges nya skandal drottning nr 1 (menar ska man väl vara skandal drottning måste man ju ligga i topp även där:)hahah!!

Nej jag vet inte---- fan---- HELP ME!! Vad tycker ni jag ska göra? Säga?
va hade du gjort?? Ge mig lite råd please!!   /tanni



Kommentera Här!
Postat av: Bettan!!!

Hello sweety pie :) ja tycker bestämt vi ska länka varann du får bara lära mig hur ja gör haha. jag fick 320 poäng på bowling I rule!!! ringer dig snart puss

2009-05-27 @ 17:13:18
URL: http://mcbeth.blogg.se/
Postat av: tanja

Hej heeej! oki let´s do it..glöm inte att du måste at något prepared om dom ringer dig:)hahha..grattis! bollsinne kan ju alltid va bra att ha i din "skol familj"..speciellt om man har många "bollar" i "luften..hmmmm..hahah-löööve

2009-05-27 @ 18:00:14
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0