Paaarty

Så vad händer idag händer "in the life of T" jo det händer mycket.
Det är avslutningsfest för ALLA på Kulturamas olika yrkesutbildningar!
Vi ska samlas i parken kl 15.00. Ja kl. 15.00 redan!!! för förfest...Så min dag ser ut såhär

KL. 15.00
  Förfest i Luma Park
KL. 17.00  Utdelning av intyg i multihallen
KL. 18.00  Är det middag
KL. 19.00 Drar banden igång på scenen
KL. 23.00 Stänger baren på skolan

Så jag borde stressa runder redan nu och gör mig klar, måste till systemet också annars har jag ju inget och dricka.
HMMM...men det e ju såå fint väder ute så funderar på och gå ut och lägga mig några timmar och få till en liten freeesh look innan party dressen glider på...
Å just det jag ska på audition imorgon kl.14.00 på Balettakademin, det är till IWANSON. En danshögskola som ligger i tyskland, så det ska bli intressant, och antagligen kommer det gå åt helvete, men det vet man ju inte förrän man försökt. Och det är ju trota allt första gången jag söker något sånthär, så jag får ju ha lite förståelse för mig själv om det går i backen :) ...såå wish me luck... :/
Så det får bli en fest i lagom dos idag tror jag om mitt minne ska hålla igenom en dansövning imorgon iallafall...hahah.

Å snart åker jag hem eller ja den 12:e till Osssby (ska bli gymt skönt)..Hittade en film på youtube igår om Just min hemby Osby så jag måste bara lägga upp den för er. SÅ ni ser viken äventyrsstad jag kommer ifrån :)
Här tar allas våra "ICA Paul" Paul Tilly med oss på en guidad tur genom Osby.

Vi hörs lite senare mina citrommelisser!..nu ska jag youtuba mig igenom mitt kaffe och cigg..Hoppas ni får en underbar eftermidagg!! KÄRLEK! 


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0