Vad sysslar jag med`egentligen??

Ja alltså idag har jag kollat runt efter jobb och hållt på, sen fick jag ett mess av Ludwig att vi skulle grilla...
Genast vaknade jag till liv igen efter varit inne i några deppo timmar. Jag flängde iväg till micke för att hämta vin, sminkade mig och valde ut kläder, fixade håret och gick ut med hunden eftersom jag skulle åka inom en kvart och eftersom jag va klar. När jag väl varit ute med hunden så ställer jag mig på balkongen för att röka en cigg och slappna av lite innan jag ska dra mig mot t-banan och stora essingen, då på två minuter kommer jag fram till att -Nej jag ska inte åka, orkar inte,känner inte för det..

Jag menar varför i h****vete kunde jag inte komma fram till det innan jag hunnit göra mig helt klar och virrat runder överallt och ställt upp överallt här hemma..ibland blir jag bara sååå trött på mig själv ( det e inte ofta men det händer tydligen) och detta e första gången jag någonsin valt att avstå från att gå ut när jag redan e helt klar...
Allt jobb helt i onödan..Men ja...jag vet inte vad som hände men jag bestämmde mig för att stanna hemma tydligen iaf för jag sitter fortfarande här, lite snyggare, lite väl välklädd för en hemmakväll och otroligt frustrerad på mig själv!!!
Men men nu e det som det e ...så nu e det jag- sockerdrickan, chillinötterna och ciggen som håller varandra sällskap här istället framför datorn. Lönt väääldigt Lönt!
Å sen längtar jag hem till Osby, vet inte varför men gör det grymt mycket nu..vill hem-ska hem-måste hem!!

Puss NAtti...Love ya!! /Tan





Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0