En udda natt i Muchen...!!!

Jaaa..jag tog 107 bilder under vår fredagsnatt-dag ..o nej jag kommer inte lägga upp dom alla. Vill ni se eller ha dom så säg till mig, för så långt tålamod har jag inte, så jag tänker lägga min tid på o lägga upp många.
Jag e ledsen..

Ja det började lite sött o gulligt..o hyffsat normalt...*host*


Sen va det nått clever"head" som tog fram en flaska ouzzo...o ja som ni ser själv blev den tömd

Vinet försvann..

Någon såg bättre trodde dom hade fått glasögon..

Sen fick folk lite attityd

Jaaa....o sen spårade det... resterande av mina ca 100 bilder bilder är smått värre än denna sista

Så för allas trevnad behåller jag alla sita på toaletten bilder o badkarsbilder, uppkäkningbilder, o cp-skadade bilder för mig själv ...jag veeet jag kan va rätt snäll ibland. Och idag är en sån dag..hahah

Nej nu ska jag iväg in till stan och ta en söndags fika me min kompisar i klassen.
Tjing Tjong på er !! Kärlek / tanni

Kommentera Här!
Postat av: Jossan

hahaha vilka bilder! :P

tack för att du inte la upp resten ;)

<3

2009-11-17 @ 18:15:49
Postat av: Anonym

hahha :) lugnt babe!! Förövrigt tyckte jag dock du blev bra på dom alla, trotts märkliga ideer ;) Kärlek!

2009-11-18 @ 12:21:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0