Efter en lååååång dag i stan!!....

Känner jag såhär!!.....


Fy fuck vad jag fryser!!!
Vi hade 20 grader och sol idag hela dagen fram tills runt kl 17- då blev det 15 grader. Vi som varit ute hela dagen hade varken knappt någon jacka att snacka om, inte tillräckligt- nej vi va vår klädda inte vinter klädda. Så efter ett antal timmar i stan och måååånga timmars fikande blev det ju såklart kallt även här. Men egentligen vem fan fösöker vi lura?? det e ju November även här??? Men vi valde att inte tänka sålångt. Därför sitter jag nu- just såhär i min säng och "huttrar" och är såå kramsugen så jag vet inte vilken kudde jag ska krama ihjäl ikväll...
Fikan i stan med brudarna va LOVELY. Sånna stunder är det bästa som finns och vi hann gå igenom allt från ATT KÄKA KOLA MED PAPPER PÅ TILL hur man för över kontakter till sim kortet. Ja det va en salig blandning -hann med det gjorde vi. Inkl 3 koppar varmchoklad för "vissa" och 1 liter kaffelatte för "andra". Och en underbar ledig dag hade vi.

Å efter denna fikan kan jag bara säga, att jag ångrat mig - Nu längtar jag till lördag !!!  :)

Åååhh...just det gjorde ett litet inköp i stan också..will be back very soon..måste ju visa, ska bara kirra ännu en mongo bild :P

Love YA!!!!♥ / Tanni


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0