Ett meddelande...

Under tiden jag va hemma I sverige fick jag ett meddelande, från en väldigt oväntad person.


Där stog inte så mycket men det va omtänksamt, bara att det var oväntat gjorde hela meddelandet. Men det stog bland annat att han läste min blogg, och att han tyckte det va grymt bra att läsa. Så nu om du undrar om det är "dig" jag menar. Så - Ja det är det.

Det enda jag vill säga med detta är- tack... och det gjorde just den dagen lite bättre /♥ Tanja

Kommentera Här!
Postat av: x

;-)

2009-11-16 @ 18:05:58
Postat av: Anonym

haha..inte för jag eg vet om det är du som kommenterat, men jag antar det :P så tack igen !! <3

2009-11-17 @ 00:03:59
Postat av: x

Klart det är jag. Om det nu är "jag" du menar, så du inte har fler buddisar som har skickat oväntade hälsningar =)

Hoppas att allt e bra iaf. Ses kanske till jul.

<3

2009-11-17 @ 16:28:59
Postat av: Anonym

hahah okaaaaaaj... ja det gör vi kanske. :)

2009-11-17 @ 17:39:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0