Godmooooorgon!!.........

Japp  nu e hon vaken. Hon e då jag. Dusch sen bort till andra Danshuset där vi ska slå våra kloka hjärnor ihop. Margarinet och mina mys-inneskor tas givetvis med. Ni kan jju försöka lista ut vad jag ska göra med de två blandningarna :) ...Svaret får ni senare om inte annat.
Nu är det en gasblåsa i röven.

Dags att sätta fart.

Förresten glad första advent från ett icke kallt Munchen.
Har lite ångest. Lite saknad. O fruktansvärt mycket hemlängtan just idag.

Idag är ju som många av er vet - Min dag.

(svaret till varför finns i bloggen ett år tillbaka i tiden.) / ♥ER nu sååååå kärleks-kranka Tanni

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0