Ja!!.... Så!!!

Ja jag e ledsen.. Det börjar bli vanligare o vanligare detta nu känns det som, att jag ibland bara glömmer bort att jag faktiskt har en blogg som måste uppdateras. O när man får höra att - Alltså vad händer med din blogg? Varför har du inte uppdaterat? Tycker allt du är lite dålig med din blogg på sistonde! Du måste skriva nu för annars har jag inget att gå in o läsa när jag vaknar och lägger mig!!
Så vet jag inte om det är en bra sak eller inte. Det blir ju ett måste på nått sätt. Men sen samtidigt så är det ju det jag vill - att det ska va ett måste. Inte bara ett måste för mig att skriva utan även ett måste för er som läser- att vilja läsa.
 
Så det är väl mitt fel.
För att framkalla någon sorts beroende på er som läser, o mitt fel för att jag inte håller det vid liv när jag väl tagit mig på uppgiften.

Å jag vill ju ha läsare. ta det inte fel. Det är ju så det är. Även om jag kan säga att jag hade skrivit endå, för min egen skull. Egen terapi.

Nått av mig som jag ger till er. Som även ger nått till mig själv. Ja visst låter det fiiint? :P.
Men det e ju faktiskt så

Så nu ska jag läsa instruktionsboken till min kamera så jag kan ta ännu fler bilder, för helt ärligt. Min kamera går inte o fatta sig på utan och läsa den har jag insett efter att den har funnits i 3 veckor i min egendom och jag kan fortfarande inte hitta vart man stänger av blixten. Å nej jag är inte dum. Och inte blond,längre. 
Så jag faller till min egen grav och läser min första instruktionsbok om er vän -
Min Kamera
  

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0