Min dag som muséum´s objekt...!!

Jag vet inte vaaaad det  är med folk och blickar!! Eller blickar!! vad fan säger jag. Korrektion- Folk och Stirrande!! Tror dom inte man ser det ?eller är dom bara så förvirrade och inte vet hur man uppför sig eller?eller tror de bara inte man ska märka det, som om man har skygglappar på sig och bara ser rätt fram som en häst eller? Nej jag fattar inte det alltså?
Som killen i glassbaren på Eis café. Efter han stått och stirrat-inte kollat, i tjugo minuter får jag freak out, o Elina håller med och tilläger att:-  alltså han smög upp cameran och fotade innan också. Jag bara VAAAA??+- what the fuck??öö...normalt-Nej. hyffs- Nej.

Innan hade jag alltid en tendens till att stirra tillbaka på folk som stirrade på mig. Ni vet bara så  där - Blunda hårt för att sen öppna ögonen och ge personen som stirrar värsta överdrivna stirrblicken från mig ist i ca 5 sek, och sen bara låtsas som absolut ingenting. Och det brukar hjälpa. För jag försökte mig på olika sätt, men kom fam till att det va det enda som hjälpte i iaf de flesta fall.

Tro mig- man både ser och känner när man har 25x2- Dvs 50 st ögon på sig halvt ut-ploppande på sig. Speciellt när man får det konstaterat av någon annan också,efteråt tom. Ungefärligt som jag idag. Inte Ungefärligt- Som jag idag. Jag va lite av vad man skulle kunna kalla "the Museum of Art" i skolan idag. Inte för jag bryr mig-faktiskt inte. Men fan ni kan väl iaf kolla lite smidigt??.Inte som när man ritar "tittande" tecknade seriefigurer. Ja ni kan ju relatera till känslan och min dag. Inspirationen hittar ni nedan.

Ja jag inte så mycket mer o säga än - PLOPP!!!!

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0