Rosa mys!!

Nu har jag precis kommit hem från stan á la Munchen. Herrejävlar säger jag bara vad jag är kär! Nej inte i mig själv.
Lampor!-dom är öööverallt.Nu förstår jag vad som menas med att pynta inför jul. Tyskarna kan nått iaf måste jag säga, förutom och supa dvs. Alltså alla dessa lampor överallt ger mig rysningar, det är bara så mysigt och det finns inget mer underbart. Jag fick inhandlat ett par inneskor/mystofflor såhär nu när jag va inne i jul-stämningen så kände jag att jag behöhvde göra ett associerat köp som passade min stämmning. Å  att dom råkade bli ljusrosa- ja det gör ju det hela inte ovanligare
Ja jag pussar mitt knä!


Visst e dom fina!!..Ja o som ni ser gör jag det igen. För sålänge det inte finns någon annan o pussa på så va detta närmst för stunden....Gud varför ligger jag själv i en säng o kollar på tv och myser när jag vet vart jag kunde ha varit...aaa..vissa hade nog kallat mig dum, men själv skulle jag bara kalla det smart eller skönt?

Kudden= iT´S all for u mom!! ;)

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0