Då va min timme slagen!!

Sy ellr inte sy?? Ja nu ska jag och göra en MRT på min axel som hoppade ur led.
Googlade lite nyss på vad det innebär om de väl skulle sy ihop den, för o lugna mig lite..men informationen jag hittade hade tillräckligt många konstiga ord, för att inte lugna mig en sekund. Nål och tråd är helt enkelt inte min favoritsyssla och speciellt inte " I" mig själv...En sammanfattning av vad jag hitta..
Operationsmetod beror på vilken skada det är, vid en främre instabilitet i axelleden, vilket är det vanligaste, föredrar man oftast en artroskopisk metod som heter Bankart, där man går in och syr fast ledkapseln mot benytan på främre kanten av ledhålan.

Smarrigt värre..
Jag återkommer. / T

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0