Med Pinacolada i strupen!!..


De 2 första......

Gapa stor å säg- aaaa allihopa!... hahha sammanträffande att alla har munnen öppen eller e det bara för o påvisa vert resten av drinkarna tog vägen.??

-Ouuppps oh no!- ..............................tagen på bar gärning

Jag kan meddela att jag va hemma halv sex imorse. Å jag vaknade knappt halv 4 idag. Denna lördag va det inget "kött" i kylen men jag hade visst fötterna på kudden.. men aaaja pipplånstrump har jag alltid velat testa för en dag så, nu e ju det  gjort..
Ja det va full rulle i den där strupen.Å "Stop knappen" va antingen ute på krogen han också eller så hade han tagit livet av sig, för han gick då inte o hitta..

Tjing Wa da bing.!!! Jag blev liiiiiiiiite DING!    / " TJ


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0