Godmorgon!!..

Jag vaknade 06 imorse av mig själv o funderade stark över att gå upp ta en promenad och vakna med Munchen. Ja så poetiskt det kan låta ibland va ??:P ..men jag vände mig om o somnade faktiskt om.

 Nu siitter jag här med denna underbara utsikten, värmen och mina fönster på vid glänt och insåg att det finns ju ingen bättre o skönare dag att spendera i Olympiaparken på deras "varje" lördag" Loppmarknad, bara en gångväg härifrån..se om man kan hitta några klipp och mysa med mina 2 underbara nyfunna vänner...T+R+L :)Hade ni inte varit här, tagit hand om mig när jag kom..hade nog inte min flytt gått lika lätt och jag hade absolut inte trivts på samma sätt som ni fått mig göra. Det vill jag verkligen tacka er för... Ni är --- aaa- för och hitta ett simpelt ord- Underbaraste Bäst!♥

Nu blir det kaffe och en giftpinne.. sen med en take away latte i handen ska vi "lulla" oss iväg in mot Munchens härliga parker.
Ha en underbar morgon och dag alla mina andra vänner där ute.
Ni finns i mitt Hjärta!!
Er Tanni♥

Kommentera Här!
Postat av: Becca

du är väl för söt=)) du förgyller allt vardagen här i münchen du med! <3

2009-10-04 @ 23:27:46
URL: http://belbec.blogg.se/
Postat av: Tanja

yaba daba doooliidooo :P kärlek

2009-10-07 @ 01:01:49
Postat av: Tanja

ya ba daba dolidoooo :P kärlek

2009-10-07 @ 01:04:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0