Innanför fyra väggar....



Igår va hemsk. Knappt jag vill skriva om det ens. Idag är lite bättre, men nog endast för jag blockerar. Smärta har aldrig funnits i mitt liv så som det fanns igår och jag har haft en del.tro mig. Så jag låter en bild säga mer än tusen ord. för så många ord har jag inte kvar.
Tom- fortfarande tom.
Känns som min kropp är tömd, mina ben sprungit två varv runt jorden, som mitt hjärta glasats in igen-som förr, av rädslan för att kunna bli lika ledsen igen.

Allt bara kom. Jag va rädd för mig själv, för jag orkade verkligen inte mer.
Å när jag tittade mig i spegeln idag,när jag vaknade fanns "jag" verkligen inte längre där.

Så NU åker jag hem.

Kommentera Här!
Postat av: Jacob

va har hänt?! =(.. varma kramar från mig!

2009-10-17 @ 15:37:25
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: Bettan :)

men du hur är de med dig? nu blir ju ja orolig och vill komma direkt. KRAM!

2009-10-17 @ 18:03:54
URL: http://mcbeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

just 2 much...mycket som snurrar nu.

Kan berätta när du kommer hit. Kärlek!!!

2009-11-17 @ 00:05:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0