Jag Saknar Dig!!!...



MYCKET! 

Du är "BK" & ClubToxic
Du är lill-love å "dagen-efter" Toxic..
Du är varma mackor och epilepsi-anfall,
En jag alltid kommer att dela någonting med, skall

Ja, jag är fan inte bra på o rimma 
Men VI är rätt bra när vi går ut i vår "dimma"

Du är iallafall i mitt hjärta dag och natt.
Du är min egna lilla bird-skatt.

Så ta hand om dig älskade hjärtas vän
Så hoppas jag verkligen att vi syns SNART igen!!
För och försöka mig på rimma, det ska jag då aldrig igen!

  / Din ♥ Tan

Kommentera Här!
Postat av: Sara

Men gud!

Lill-love är varm i hjärtat!

Det var precis det här jag

behövde idag!

"Du är varma mackor och epilepsi-anfall"

Haha!

Taniii!

Jag saknar dig med!

Och vi ses snart! Det måste vi!

Kviddedivitt!

Har dom latte i Tyskland?

Annars vill jag aaaldrig komma dit!

Tack igen för underbart skrivigt

... tack för sådär rimmat!

Nu ska jag gå ut och simma (t)

:P

Puss söta söta du!

2009-10-15 @ 16:12:25
Postat av: Tanja

klart vi har latte:) o billiga också så det e bara o "jalla" hit baaaaaabe..puss o kärlek tur att det förgyllde din dag lite till det bättre då om den inte gåt som önskat..;) du e bäst..PUSS

2009-10-15 @ 18:29:09
Postat av: Sara

Synd att jag inte är där när du är där!

:(

Åker du på söndag Pippi?

Klem slem oh toxic

2009-10-28 @ 15:29:23
Postat av: Anonym

saknar dig..

vore kul om du kan komma o hälsa på <3

2009-11-11 @ 01:51:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0