Lördag á la Munchen!!..

Kvällen började lite tveksamt, försiktigt.. Sen gick jag upp några trappor, till Linn o resten som hade förfest..Grymt nice o bo i samma hus by the way...blr väldigt smidigt när man ska på förfest..
Efter lekar och massa flängande upp o ner folk in och ut, rasslade vi in till stan och tog oss en sväng på Octoberfest, trots bombhoten.. *host*..Sen blev det stan och 089- nattklubben, som är typ Munchens svar på -än så länge bästa klubben jag besökt, och Underbar musik. De blev några drinkar i sig och över sig.... För Jesus om det va Full proppat där inne...yeeehooo va folk kan jag ju säga..Ja av vår kväll, och efter ha kollat igenom  kvällens alla bilder tyckte jag vi kunde sammanfattas den med 3 st..

Tror jag va hungrig igårnatt? Eller varför ta fram en en biff ur frysen på tining..hmm..Smidigt ställe o lägga på också... Ja ibland e man fan inte smart alltså.

Men förvånad blev jag när jag öppnade kylen imorse kan jag ju säga..

Tjillivippen / TJ


Kommentera Här!
Postat av: Jacob

köttet= LOL haha

2009-10-05 @ 20:18:29
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: Tanja

tell me about it stuuud!

2009-10-07 @ 01:00:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0