Nu behöver jag Er!!

Jag behöver Er hjälp nu!!..Jag har precis suttit och gått igenom alla bloggar jag veeeeet, och känner att jag vill ha lite nya bloggar att läsa om dagarna, roliga eller tråkiga spelar igen roll nu.. alla tips är välkommna.

Har DU en egen blogg så skriv adressen i kommentarsfältet, vet du också någon annan blogg som du brukar läsa och gillar, skriv den också-eller alla
du brukar läsa.. Just give me!!


Så ge mig så många ni har så ska jag kola in dom ASAP!!!på momangen skulle jag kunna säga e sååå uttråkad här!!vem vet jag kanske har missat världens bästa blogg. HElp!! Kääärlek / Tanni

Kommentera Här!
Postat av: bodil

tjenare,

visste inte att du hade blogg. sweet då har jag mer att läsa!

2009-10-11 @ 19:59:17
URL: http://www.bodilsvensson.blogspot.com
Postat av: Tanja

aaaa... heeeej babe.va kuull- japps nu håller du ju dig up-2 date..:) hoppas du mår bra??:S lite hemlängtan eller?

2009-10-11 @ 20:32:17
URL: http://t

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0