Resultat!! "Att sy eller inte sy- det är frågan.."

Resultat = O-visst..

Sitta på arslet o kolla på dans i 3 veckor med armen i kidnappnings-set 24 tim /dygnet (modevisar den "snygga" host*saken för er imorgon)
Efter 3 veckor, återkoll
kanske resulterar i Operation
Annars Yttliggare 1 veckas VILA.

Jag kommer inte behöva vila mer i mitt liv förräns någon klubbar mig i huvudet med ett baseboll träääää!!!

JAG BLIR SÅÅÅÅ TRÖTT!!av allt detta men inte på ett sånt sätt så jag fan behöver VILA!!!
Min arm borde verkligen se sig om efter ett nytt jobb,för nu har jag fan i mig runnit slut på
"semester ersättning"!!!!


Fakta.Snaran är hängd


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0