Titta vad jag hitta!!....


Tanja ska gå från att vara lik-genomskinlig-svensk-banan-färgad
till Tysk-aprikos-rostfärgad- blekt kastanj

Dvs from nu den nya färgen för i år my friends ...hahah :)


Titta tyskarna kan fan i mig det där med service, en tjej som visar mig in, förklarar allt, sen får man även en vanlig handduk att torka sig med!! För vem fan vill torra av sig med det där stenhårda pappret som finns på solarierna i Sverige egentligen?? Det skaver ju upp ja överallt!!!

Nej slutpratat o skavsår.... ja slutpratat om allt för den delen-
nu ska jag hoppa i säng..upp tidigt..ohhh..yes the life of a dancer.. :P

Hörs imorgon min kycklingungar- Lööööve ya♥

ööö...& P.S.. Fy fan vad ni börjat suga med kommentarer??? - Ni borde bättra ER!!!!


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0