5 minuter hemmifrån...


Sitter jag med en latte i handen i värmen, i t-shirt och mjukis byxor, vad annars??och tycker att jag har för mycket kläder på mig kl 20.00 en söndagskväll i slutet av september. Det är ju inte utan att jag njuter lite....Överallt är är det massvis med folk och väldigt fina byggnader, men som man får litre rysningar i kroppen när man väl tänker på att de flesta stora byggnader i Munchen är gjorda av "allas våran Hitler himself"... mm..gåsshudsvarning på det...
Men när man sitter med kaffe i handen vänner runt omkring sig och skrattar och tio meter ifrån denna byggnad, är det ju inte konstigt om man glömmer bort Hitler och känner sig lite nöjd?

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0