Aaaaa..Nu är det dags!!!....


Låter bilden tala för sig själv, är heeeelt slut!Sitter här i sängen, precis lagat klart min matlåda inför imorgon..
Förhoppningsvis ska man väl hinna äta den också imorgon på vår knappa 30 minuters middagsrast..fattar inte det där..fan i sverige finns det regler på minst 45 min middag, men inte i tyskland nej. Och detta va första året de ens fått ha middagsrast. Helt BANALT sjukt!!..yeah yeah...time to go..checkar jag inte ut snart o går o lägger mig så fattar jag inte hur jag ska komma upp kl 06.00 imorgon bitti..pust..

Lite nervöst är de inför imorgon dock, varför fattar jag inte, men hoppas på att slippa bryta benet iaf, det vore ju inte få förvånande om jag gjorde iofs men...äääää..

Naattti natt.. vi hörs imorgon mina Lovebirds / Er Tanni♥


Kommentera Här!
Postat av: Malin

Saknar dej Tanja!! Fan vad avundsjuk ja blir. Ja vill me dansa!

Måste hitta ett tillfälls som ja kan komma å hälsa på på.



Puss!!

2009-09-21 @ 18:58:51
Postat av: Tanja

älskling..saknar dig ocså o alla fläkta cigg vi delat..ja du borde verkligen komma ner:)så kolla upp det NU:), du mer än välkommen..kärlek!!!!<3

2009-09-22 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0