Då va det dags!!....


October fest!!

Och allt vad det innebär!!
Klockan tolv idag börjades det smällas raketer,som jag inte uppfattade va raketer, för jag skrek till och trodde någon bombade staden..jaaaa o jag va inte ens där det hände,utan iallafall en mil bort..de bombade alltså för fira o för att alla skulle veta att nu super vi i tre veckor... ja tyskar alltså..
Påväg till vår "nollning" till skolan såg vi invsion med människor, de såg ut som de alla varit på samma fest för överallt va dessa jäkla " läderhosen" (på killarna, alltså shorts, hängslen, skorta och en konstig mössa med fjäder i, och alla brudar i denna dirdel, eller hur det nu stavas..klänning med upphängda bröst som de hissat upp till hakan... )
- Ja och så mina vänner kommer det se ut här nere de närmsta tre veckorna...hmmm..
En sak står ju säker -man kommer nog känna sig lite utmobbad ikväll när va ska bli en del av dessa kostymer..eller det kommer ju snarare se ut som vi ska på maskerad, medtanke på att vi kommer va de enda där utan dessa dirdlar och shorts o fjädrar,(men brösten kan jag ju iallafall bli en del av för bh ha jag ju också iallafall.... :)

Tänkte jag kanske skulle ta och försöka mig på en öl ikväll?? Hmm..men eftersom det bara går o köpa 1 liters öl här så kommer jag väl få sitta med den i tre veckor då... Ja dvs om det inte finns nångot glas de krympt  i micron som de kan skänka mig... :/
Men det ska bli en upplevelse..inte alltid man får se så många fulla människor på samma ställe, jag menar det e ju som om hela sveriges befolkning- minus en miljon skulle samlas i stockholms innerstad och ha fest ihop på samma ställe överallt..helt sjukt banalt ju!! hahah!!...

Så nu ska jag ta o fixa och trixa här lite o se om jag kan komma i form inför en märklig natt/kväll i La Munchen...
Ska bort till det andra "danshuset" om någon timma på förfest....jepps jepps..
Är jag fortfarande i livet i morgon och inte nertrampad bland alla människor, så hörs vi imorgon, skulle jag inte va det...aaa...
 Ja då förstår ni ju varför!!.. ;)

Ha nu en underbar lördagskväll i Sverige eller vart ni än befinner er.. -Öl åt folket!!
kärlek / Tan

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0