Då va det officiellt!!....

Jag bor i MUNCHEN!!

Och Vi har rengskogsväder, kvaft (eller hur fanken det stavas)
och ca 25 grader varmt.
Avundsjuka??? :)

Nej helt seriöst nu alltså, jag vet knappt hur jag ska börja eftersom mer än en vecka gått och så mycket har hänt. Och utan Internet innebär utan blogg, så ja..jag har varit lite "out of buisiness" om vi säger så. så flåååt (förlåt).
Men vi tar det sakta. Bara att jag skriver idag e ju ett framsteg, wooohooo för internet kan jag ju säga iaf..
Men Så bare with me, så ska jag nog snart få mer er back on track hoppas jag.. 

Imorgon ska jag iallafall vara i skolan klockan 11.00 för "mild" nollning ..mild pga ingen alkohol, då vi går i skola á la Hitler style, men vad hjälper der näår Octoberfest sätter igång imorgon och 7 miljoner människor från hela världen invaderar vår stad imorgon för att göra det enda möjliga att göra i Munchen för tre veckor framöver- Supa sig redlöst fulla 24 timmar om dygnet.

Så nej det är nog lika bra att lägga sig och sova, för det kanske är den enda nattens sömn som jag kommer få på tre veckor, om jag ska ha redlösa människor från hela världen nedanför mitt fönster 24 tim om dygnet...
Men jag återkommer imorgon, är för trött, har för mycket att berätta och för lite tid innan mina ögon deckar ihop pga min antibiotika, varför jag tar det undrar niu nu..?? aaaa- det kan man ju göra, undra alltså..men det tar vi imorgon :)

Puss på er mina saknade pussgurkor / Tanni

Kommentera Här!
Postat av: Jacob

finally ett nytt inlägg =P

2009-09-19 @ 00:05:19
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: Tanja

ja jag vet...visst e det illa :/...hur e det med dig?all good in da hood? :)

2009-09-19 @ 14:46:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0