Fyyyyy Fuck!!...

Tjillivippen min love lov-isar!!...Aaaaaa!! Vilken jävla dag jag haft!. Jag Gick ju och la mig runt 01 igår natt o upp kl.06 imorse för att träna mellan 8.30 tills 17.00. med endast en halvtimmes rast..ööö.. känns som jag smakat på döden, även om dagen då den höll på inte kändes så jobbig...men nu gör den..shit & mackaritt!!... och palla duscha ska man också säger dom..hmmm..aaa..man har väl inget val om man inte vill lukta och se ut som en strandad valross imorgonbitti..
Min första dansdag efter lite mer än 4 månaders "vila" gick inte heller så bra :/ ..man kan ju säga att jag befann mig inte på samma ställe där jag slutade, alla de där små musklerna har väl förtvinat bort med spriten och på soffan..så vad fan hade jag förväntat mig egentligen.. Men de ska ju tillbaka igen så,vad spelar det för roll nu- noops, NADA!!
Det enda jag funderar på är hur i fanken jag ska kunna ta mig upp ur sängen imorgonbitti, lääääär ju ha liiiite träningsvärk?...lär nog va så stel från rumpan till huvudet, så det kommer se ut som jag har 16 blomsterpinnar uppstoppade i arslet..hmm??..

Nej jag är ledsen mina bird´s, men jag orkar faktiskt inte blogga mer ikväll, en dusch väntar och sen hoppar jag i bingen bombens kvickt så ja..vi hörs imorgon och förhoppningsvis tar jag och kör lite uppdatering från veckan Ni missade,..eller snarare veckan jag inte kunde hålla er up 2 date...

Ha en skön kväll & nana underbart..Å gör som jag - Ät lite skit. "aka" - Goooodis
 
Det e ni värda ;)!!!

KÄRLEK / " TJ ©®

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0