Internet!!

Ja mitt Internet har varit "paj" men nu är det löst igen.hoppas jag- om ni sen inte ser röken av mig imorgon så vet ni ju varför- då är det " paj" igen!!
Café på flygplatsen..
Uppdates!
Jag har varit hemma i Sverige i helgen, på begravning, åkte torsdag och kom tillbaka i söndags natt.
Måndag, igår blev en jobbig dag men Tanja överlevde.
Så igårkväll kunde jag för första gången sen jag nog va en 17 år somna kl 22.00 och pigg som en lärka vaknade jag av mig själv kl.06.00 imorse- lite förvånad- lite stolt- hur det nu än går ihop... :)

Men jag höll inte ihop länge. Baletten övelevde jag . men moderna valde min arm att säga "PLOPP" på. Den checkade alltså ut, ur min axel,ja den hoppade alltså urled, men sen illa kvickt tillbaka igen.
Sedan dess har min arm varit som ett slött brunt bananskal utan innehåll+ smärta. Så jag cyklade hem o la mig för att sova i någon timma, för insåg att jag inte skulle kunna va med på floorwork och jazzen med den där dinglandes-som något som motsatta könet har mellan benen fast jag har min vid axeln, noops..det va det inte värt..

Så nu är jag här och nu sitter den fast iaf- hoppas jag-peppar -peppar..
Nej
nu ska jag ta mig en dusch för att sen gå och köpa mitt väl omtjatade tyska mobil nr. Och ..ööö...ja vad fan va det mer..hmm...nått iaf..sen ska jag in till stan med några av tjejerna (som vunnit på lotto antar jag, för dom ska shoppa) sen ska vi ta en fika

Här kommer iaf några ramdon pic´s från munchen från någons i klassens kamera,som ni kan njuta av tills jag kommer tillbaka från min fika in Munchen city!!!med egna bilder :P


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0