Munchen by night!!...

Ja det blev en take away kaffe med Rebecca, sen strosade vi ner till Köningzplats, där vi blev sittandes på trappen utanför en av byggnaderna i en timma...

(Köningzplats ä för övrigt platsen där Hitler brukade hålla tal) Dock hittade jag ingen staty av han utanför byggnaderna..endast ett barn och en häst i "off balance" position... hmm..lite märkligt den där sista statyn måste jag säga & varför den kom till skulle jag lätt vilja veta..Det hanns iaf bli lite updates om våra liv, även om vi bara lever ett kvarter ifrån varandra och går i samma klass, men eftersom hon varit sjuk -eller jaaaa?Är astma en sjukdom? Iaf trodde hon/jag att hon va sjuk idag innan hon gick till lung speciallisten, men det visade sig bara att hon behövde ha en pensionärs inhalator för sin "Ny-inköpta" astma så...
Ja så nu är min rastlösa själ lite stillad av vår utvädring mellan känslor skratt och kaffe..så nu blir det sängen inför ännu en dags dansskola..dvs om octoberfest människor kan hålla sig lugna och inte stör mig i min sömn..kanske inte så lyckat att bo tvärs över gatan från en av Munchens största öl-hallar och nattklubb just dessa tre veckor på året???aka löwenbrau-eller hur fanken det stavas..what do I know.. i don´t do beer :)

Natti natt alla mina små skatter där ute... ha en underbar kväll

Er bird/ Tanni


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0