Så...uppdatering sen..

Sen jag flyttade hit.....och varför jag mått...

Varför jag går på pencillin... Jag blev sjuk någon dag precis innan jag skulle flytta hit, Va sen sjuk i en vecka, och insåg någon dag innan dansskolan skulle börja att jag va tvungen att gå till doktorn, så jag kunde börja dansa den 14:e när vi skulle börja skolan.
Så gick dit, efter en timmes undersökning, fick jag reda på att jag haft lunginflammation och nu hade kvar den på sidorna av lungorna och på mina bronkiter, vart nu de sitter eller innebär?...öööö...
Men men, så det blev att äta pencillin/antibiotika i en vecka + Att bli sittandes hela första veckan i skolan. Kan man säga något mer än Skit Piss o Pepparkaka!!!??
Laddat i 4 månader, varit frisk, nej men då e detta väl väldigt passande...ajja.. det viktiga e ju att jag nu tagit mig igenom denna skittråkiga "sitta på röven o glo-vecka" och nu får börja dansa imorgon..!!!!äntligen!
De sa dock att om jag inte va hundra bra så skulle jag inte dansa, men nu när det så att även om jag fortfarande hostar, så hostar jag hellre än o ha skav i röven varje dag för man suttit på golvet i 8 timmar om dagen,
Nej du tack, då går lite hosta bättre!!

Så imorgon gåller det MIN första skoldag,
kan riktigt känna hur omtyckt jag kommer va av lärarna när jag inte kommer kunna några av danserna eller övningarna för typ de närmst veckorna pga av detta.. wooohoooo!!! :/ underbart tragiskt..pust..well well..

Now u know -
Over and out!!!!  / " T


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0