2day was a good day!!..

Ja med vår stolta vårvärme och 24 grader i solen så va det underbart.

(Vi försökte få till 2 någorlunda bilder. Men de blev så här o nej-jag pallade inte mer, Inte kameran heller. Den dog)
Tog en prommenad in till stan med Linn och Elina där vi kolla i äffärer. Jag hann även med o ta en lunch vid en stor baouta uteservering vig Englishe garten.(Som förövringt är en park, som är större än Central Park I New York)
Alla drack öl, hade solglasögon, skrattade och det fanns inte en stol ledig. Inte konstigt. Hela Munchen var uppe på sina fötter idag. inte så konstigt när solen hittat fram ur sin källarlokal.

Och när man funderar närmare på det så har vi sommar 9 månader om året. Eller iaf sol. Men om detta är den kallaste värmen, kan man säga så ens? Men då ska jag då säga att då överlever jag bättre än förr
.

Nu kommer Linn och invaderar mitt hood denna Lördag. Vi ska se film och sluska oss.

Japp. Jag har bakat kladdkaka.

IGEN.

Övervikt here we come  , NOT

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0