Alltså ta mig fan!!

Nu är jag arg!! Så jävla arg!!

Min blogg är
 Såååååååååååååå miss-deformerad i vissa web-läsare tydligen.
Iaf i Google-Crome eller vad det nu heter.

Ja hur vet ni om ni är en utav de drabbade? Jo hela min blogg ser billig ut. Väldigt B gjord.
Det finns ingen rosa färg med på bakgrunden inte heller någon vänster spalt avdelad i sidan med undersökningsruta, Ingen header (dvs ingen bild längst upp på vänster sidan vid sidan om - Thetanya överskriften.
Inga bilder, info om mig, kategorier etc. Nä det enda som finns ser ut som SKIT!!och allt är VITT. Ser ut som en tolvårings brist på all design, som har bilddagboken typ!

Plus att ALLT jag skriver går ifrån hela höger sidan på datorskärmen till vänster sidan. ?Va fan hände? 
Och varför får inte reda på det förrens nu??

Jag som har suttit och redigerat min blogg-mall i HTML koder så många veckor i streck om man skulle räkna samman hela tiden jag suttit.

Om inte Linn skulle kommit ner till mig ikväll när jag skrivit mitt inlägg och sagt...
- Va?Är det din blogg?? den va ju snygg, så ser den absolut inte ut på min dator!..
O att jag sen åkte upp till henne och kollade på den .

Fan jag skämms ju.

Nej fy fan nu har jag ingen lust till at blogga om det ser ut sådär, om ens bara för vissa.
(kan ju bara tänka mig hur crap ocg B detta inlägget också ser ut nu.PIIIIIiiisss!)

Är det fler av er som märkt att det ser ut såhär för er när ni läser???
Eller hur ser det ut för er??

I sånnafall, så vad har du för web-läsare??Tell me..va anonym jag skiter i vilket. bara säg!

Och!! vet någon hur man kan lösa problemet???


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0