Craaaaavings!!...

Matlagning i all ära. Räk"shoffräsan" med pasta till- i brist på annat. Efterrätt ;Mango sorbet glass och nutella men banan. Japps idag är dagen. Jag har precis inhandlat en NUTELLA burk, som alla andra här nere prenumererar på. Kanske dags att smaka på hemligheten .

Sen blir det uppdatering från gårdagens inlägg. Fashionshow/hårmodells jobb. Fick tagit några bilder iaf i all stress. Ska kolla och se om fototgrafen kanske lagt upp någr på sin sida ännu som jag kanske också kan "sno"..Hans kamera va ju liiiiiiiiiiiiiiiiite större än min mobil

Hör om en liten stund.

Mina räkor saknar mig. / T

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0