För-prepp!!..

Ja så imorgon drar vi igång "Halv åtta hos mig" in Munich.

Jag kom på den brilljanta idéen. Att om dom kan, varför kan inte vi också då?
Så där på fyllan kan man allt vara smart ibland.

Min plan va, vi ska ha 3 dagar i veckan. Så man har första dagen i veckan för sig själv och sista. Dvs fredagar.
(För att inte tröttna)

Jag kommer starta upp programmet här i min lilla etta på Tisdag dvs imorgon. Onsdagar tar Lin och Torsdagar Elina.
Vi kommer ha en poängsättning också från 1-10 broende på mat, stämning etc. Ja precis som på tv:n alltså.
Enda skillnaden är väl att vi inte vinner några 15 000 varje vecka. Tyvärr.
Nej men priset är att man slipper laga maten på sin dag veckan därefter. Den som då får laga maten på respektives dag är den som förlorade.

Så nu får ni fan i mig ge mig lite tipps.
om inte annat så för med  tanke på at jag faktiskt ger er ännu en ny kategori i Bloggen att följa 3ggr i veckan.
(Vem vet e ni riktigt snälla kanske jag börja videoblogga våra middagar..tåls att tänkas på..eller blir det ripp-off?stämning på det? nje..väl?..eller..)

What to cook?Im up 2 morrow, lite lösa förslag har jag i huvudet. Men jag kommer behöva tipps varje vecka.
Å nej jag kommer inte sluta tjata.

Ska bli grmt skönt att få gå hem till någon annan o käka 2 dagar i veckan, slippa disken, ha trevlig. Och på så sätt bli tvingad att laga bra mat-god mat-i gott sällskap.

Måste nog sluta med att säga att det va nog den bästa idéen som gynnat 3 personer som jag kommit på-på vääääldigt länge.

Länge leve mina IQ!!!
Dom få som e kvar

Kommentera Här!
Postat av: Eliin

De va en superduperBra idé juh! nu vart ja avis! synd att vi har lite olika mat-tider.. annars hade ja gärna joinat! Go Girls! Lägg gärna upp goda recept! som du eller nån annan tjej gör! Mums! Jag har ett recept i min nyblogg idag faktiskt.. inte jätte avancerat men helt okej god vardagsmat :)

2010-02-22 @ 20:54:08
URL: http://www.elinnisser.blogspot.com/
Postat av: Tanja

aa..ja faaan va trisst. men jo, nej slutar ju när alla andra lägger dig..trist ju annars hade det vatt askul ju.hinner ju inte ses så ofta längre :(



så det e ju tur du har skaffat dig en blogg nu, så jag iaf kan läsa lite :P

kärlek

2010-02-22 @ 22:21:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0