Halv åtta hos mig. Del 2

Ja idag satte kvällen av på 6:e våningen,hemma hos Linn.
Mellan halvåtta och 21.30 Han vi avverka det mesta på tallrikarna och i huvudet.
Maten som serverades denna Onsdagskväll ser ni på bilderna under. Ledsen för att ha börjat äta när jag plötsligt kommer ihåg att jag har "er" att tänka på.
Bilder-Med förklaring som följer


Mee- in action.Ohh ja.. SÅ jag själv slipper skriva en huvudrätts förklaring så snor jag den från Linn och hennes blogg.Som lät följande

Huvudrätt:
Kanske inte kan presentera denna med så fina ord som Tanja gjorde med sin igår.... men jag skulle ändå vilja säga att jag bjöd på en
"Mangocurrygryta med räkor, grönsaker och thaijasminris"

Dryck:
Vatten

Oh jaaaa.. kvällen löpte sin lilla gång. Och det var ytterst trevligt, för att nu använda ett bra vokabulär som man faktiskt sitter inne med trots alla sina vanliga svordommar.
Och jag måste säga att denna veckans vardagar har varit bra mycket bättre och trevligare av denna idé. Fan nu känns det ju som man har ett liv efter skolan också.

Ja menar hur läääänge kommer det vara kul att sitta där framför facebook och hela tiden endast klicka på uppdatera / F5 hela tiden, varje dag? huh? bara för o se vad andra gör i sina liv.
Nej jag tippsar om att skaffa dig ditt eget ist.

Kul o veta allt om allas liv, men inget om ditt eget?
Men fortsätt läs mig blogg ändå..självklart.. ''höömmm

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0