Hejsan Hoppsan..

Ja today

Ur datorn spelar The VOice och sprider sig i Munchen

Och jag sitter och funderar på vad jag ska ha på mig på dansen idag.
Vi har lov men jag ska till skolan min rastlösa själ klarar inte detta..O nje det e inte ofta man kan fundera på vad man sla ha på sig när man dansar annars. Våran dresscode är i vanligafall lika strikt som på ett Black and white and tight VIP party. Om man bortser från" the White- part" i Black and White.
Så IDAG kanske man skulle spåra och ta på sig någon färg... Hmm kan bli spännande det här. 

Där märker man min just nu min vardags lyx. Jag får ha på mig en tröja i färg.. WoohooOOooo!!
Fett tragiskt.

Vet inte om jag ska gå på Balett, Modern, jazz. Eller bara 2 klasser.hmmm...
Tydligen ska vi ha någon Mathias i Jazz. Ska tydligen vara någon from av musikal jazz idag så om det innebär Peter Jöback. Så finns det en Tanja som snabbt e ute ur danssalen. Men sen när blev Jöback ett Tyskt musik fenomen? Nje tror inte det. Inte med en gästlärare som lika bra kan komma ifrån Uganda, som någon annastans ifrån i världen.

Nej men nu Googlade jag han. Tydligen är han Award winning så jag tror Jöback e stort ute ur min mardröm


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0